مصرف بنزین تویوتا chr

میزان مصرف این اتومبیل در هر ۱۰۰ کیلومتر در در داخل شهر ۷٫۶ لیتر و در خارج از شهر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرفی برابر با ۵٫۷ لیتر دارد. هم چنین این اتومبیل به طور متوسط مصرفی برابر ۶٫۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را از خود به ثبت رسانده است که با توجه به اندازه ی اتاق و قدرت موتور میزان مصرف معقولی به نظر می رسد.

این خودرو از استاندارد آلایندگی یورو ۶ بهره می برد که یکی از استاندارد های آلایندگی بسیار معتبر در اروپا می باشد. قدرت این اتومبیل ۱۱۵ اسب بخار و سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت در نمونه ی تروبو شارژ می باشد.

از نظر امکانات می توان این کراس آور تویوتا را یکی از پر امکانات ترین اتومبیل های بازار ایران دانست. مخصوصا در مدل فول که مکانات به استاندارد های جهانی بسیار نزدیک است. از جمله آپشن های این خودرو می توان به اتو پارک، برف پاکن هوشمند، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، کلیس، استارتر دکمه ای، تهویه مطبوع خودکار، گرمکن و تهویه ی صندلی جلو، نمایشگر، کروز کنترل هوشمند، بلوتوث، چراغ های اتوماتیک با قابلیت چرخش و … اشاره نمود.

 

تقریبا آپشن های این اتومبیل به قدری کامل است که شما را شگفت زده خواهد نمود. اما این پیچیدگی گاهی شاید برای افراد ساده پسند کمی اذیت کننده باشد. اما همان طور که اشاره شد. تویتا در این مدل سعی نموده یک اتومبیل لاکچری و پرزرق و برق را به نمایش بگذارد.

با توجه به قیمت بالای این اتومبیل در ایران رقبای این ماشین اتومبیل های بسیار قوی تر هستند. مانند نیسان ایکس تری. اما در قیمت پایین تر یک رقیب جدی برای این اتومبیل می تواند نیسان جوک باشد که از نظر قیمت از این خودرو برند تویوتا ارزان تر است و قدرت و شتاب بیشتر را دارد. اما در نیسان جوک نمی توانید طراحی منحصر به فرد این اتومبیل را ببینید. هم چنین مصرف سوخت نیسان جوک از تویوتا بسیار بیشتر است و بنابراین تویوتا با وجود ضعیف تر بودن از این اتومبیل مزیت های رقابتی خاصی نیز دارد.

از جمله مزیت های این اتومبیل برند تویوتا می توان به اعتبار برند و کیفیت ساخت بالا، طراحی بسیار زیبا و چشم نواز، آپشن های بسیار زیاد مخصوصا در نسخه ی فول، امنیت، مصرف سوخت ناچیز به خصوص در نسخه هیبرید اشاره نمود.

همچنین بخوانید : خودروی هیبریدی چیست؟